۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

دختري 20 ساله كه چند بار رابطه جنسي از پشت را تجربه كرده است


خانم محترمی به اسم سایه سوال زیر را از طریق ایمیل مطرح کرده اند:

سلام

من 20 سالمه. متاسفانه چند بار رابطه جنسی از پشت داشتم .اینا الان برام فقط تبدیل به یه کابوس شده. اون موقع از رابطه پشت لذتی نمی بردم ولی الان عذاب وجدان بدجوری منو احاطه کرده. الان دیگه رابطه ای از پشت ندارم. ولی هر وقت به ازدواج فکر می کنم فقط به این نتیجه میرسم که هیچ وقت ازدواج نمی کنم , حالا من با این عذاب وجدان چه کار کنم. از طرفی ام به خاطر دردایی که از رابطه پشت داشتم از سکس ام فراری ام و حالا میخوام بدونم سکس با همسر مثل رابطه از پشت دردناکه؟
مرسی اگه جوابمو بدین

———————————————————————————–

سلام بر شما

شما مرتکب دو عمل حرام شده اید:

1. ظاهرا رابطه ی شما یک رابطه ی نامشروع با جنس مخالف بوده است.

2. از آنجاییکه از سکس مقعدی لذت نبرده اید،‌ این نوع سکس بر شما حرام بوده است،‌ سکس مقعدی تنها در صورتی حلال و البته مکروه است که زن از آن لذت ببرد!

بخشش و یا عدم بخشش این دو عمل حرام تنها مربوط به پروردگار شماست و به موجب مجرد بودنتان، این اعمال ارتباطی با شوهر آینده ی شما ندارد!

پشیمانی شما از رابطه ی نامشروعی که داشته اید موجب قبولی توبه ی شماست، پس توبه کرده و این عذاب وجدان را نعمتی بدانید که از ارتکاب مجدد شما به گناه پیشگیری می کند!

پس از توبه شما پاک می شوید، آنچنانچه پاک بوده اید، بنابراین در صورت مهیا شدن فرصت مناسبی برای ازدواج، بدون هیچ واهمه ای نسبت به آینده، آن را پذیرفته و به همسرتان وفادار بمانید!

دخول آلت تناسلی مرد به آلت تناسلی زن دردناک نبوده و لذت بخش است، چراکه آلت تناسلی زن بر خلاف مقعدش برای سکس آفریده شده و با آن سازگار گشته است، حال آنکه مقعد خود را با خروج مدفوع سازگار نموده است و نه دخول یک آلت مردانه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر