۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

اولين آميزش با همسر; نيازهاي جنسي زن من چيست؟


دوست عزيزي از طريق ايميل سوال زير را مطرح كرده اند:

سلام جناب توكلي، من اخيرا خواستگاري كرده ام و قرار است تا ماه ديگر با دختري ازدواج كنم، يك سوال ذهن من را مشغول ساخته: نیازهای جنسی زن من چیست؟ زن ها از چه حركاتي در سكس خوششان ميآيد؟

———————————————————-

سلام بر شما

خیلی مهم است که یک مرد دغدغه ی یافتن پاسخ این سوال را داشته باشد که همسر او از چه رفتارهایی در سکس بیشتر استقبال میکند، این می تواند نشان اهمیت مرد به نیازهای جنسی همسرش باشد!

اما مهمتر از داشتن این سوال در ذهن آن است که بدانیم، صحيح ترين پاسخ براي اين سوال فقط نزد همسر ماست و این را باید از خودش بپرسیم، به مرد ديگري که این سوال را پرسیده بود گفتم که از همسرتان بپرسید، در پاسخ گفت که ما تازه ازدواج کرده ایم و مطمئنم همسرم پیش از من با کسی رابطه جنسی نداشته که از نیازهای جنسی خویش مطلع باشد!

تعجب کردم، چرا برخی تصور میکنند سکس مساله ی پیچیده و مبهمی است و کسی که تجربه ی سکس را نداشته است نمی تواند در مورد آن اظهار نظر کند؟ اگر همسر ما، چه مرد و چه زن، در اولین تماس جنسی به خوبی با ما آمیزش کرد و نیازهای جنسی اش را صادقانه با ما مطرح کرد، نباید تصور کنیم که از طریق تجریه های جنسی به نیازهایش دست پیدا کرده است، آدمی به طور ذاتی از نیازها و سلایق جنسی خویش با خبر است، بنابراین دلیلی ندارد که از بیان نیازهای جنسی همسرمان پیش از اولین سکس تعجب کنیم، آنچه تعجب آور است این است که همسر ما هیچ اطلاعاتی در مورد سکس نداشته و حتی نتواند حدس بزند که از چه حالتی در سکس خوشش میاید!

متاسفانه به موجب فرهنگ نامتعادل محبوبیت بکارت و حساسیت های بی مورد مردها نسبت به پرده ی بکارت همسرشان، در گذر ایام ترس از بدبینی های مردان، موجب ایجاد اختلالاتی در رابطه ی زنان با همسرشان شده است، یکی از این اختلالات عدم راحتی در بیان نیازهای جنسی است، دختر در ابتدای رابطه جنسی همواره ترس دارد از اینکه با بیان نیازها و علایق جنسی خود، همسر را نسبت به گذشته ی پاک خویش مشکوک سازد و مرد نیز بی توجه به نیازهای جنسی زن، توجه خود را تنها به این مساله معطوف می دارد که همسرش با شخص دیگری رابطه داشته است یا نه!

وقتی توجه مرد به جای متمرکز شدن روی نیازهای همدمش، روی بدبینی های بی مورد جمع گردد، بعید نیست كه نهایتا گرفتار همان چیزهایی شود که از آنها می ترسد، چرا که خیانت های جنسی ریشه ای جز بی توجهی به همسر ندارد، بنابراین صحیح تر آن است که با سخن ها و رفتارها کاری کنیم که همسرمان یقین کند که به وفاداری و پاکی او اطمینان داریم، سپس می توان به راحتی و در نهایت صداقت به حرفهایی که همسرمان در مورد نیازهایش می زند گوش داده و نیازهای خویش را نیز بیان نماییم!

پیش از شروع اولین سکس، حتما و حتما و حتما در چندين نوبت در مورد سکس، نیازها و سلايق جنسی خود صحبت کرده و از نیازهای جنسی زنتان سوال کنید و چنانچه متوجه شدید از بیان نیازهایش شرم دارد، این شرم را در او از بین ببرید، زن شما در عوض همه ی شرم و حیایی که در مقابل سایر مردان دارد باید نسبت به شما بی شرم و حیا یا به بیان بهتر راحت و خودماني باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر