۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

آميزش جنسي در دوران عقد يا دوري از آن تا روز ازدواج؟



خانم محترمي از طريق ايميل سوال زير را مطرح كرده اند:
سلام
من سايت شما را مشاهده كردم و سوالي داشتم
من الان نامزد هستم البته قبل از نامزدي با نامزدم دوست بوديم، تو عيد قراره عقد كنيم، ‌مادرم به من ميگه كه از لحظه اي كه به عقدش درمياي متعهدي نسبت بهش، يعني اگه بخواد كاري كنه،‌ دست بزنه،‌ببوسه، نبايد نه بگي ولي از طرفي هم ميگه كه تو دوران عقد نبايد ارتباط جنسي داشته باشين،‌ ما رسم نداريم.
حالا ما بعد از عقد قراره با نامزدم بريم مسافرت، اگه تو مسافرت همسرم بخواد سكس كنه و بكارتمو از بين ببره، من بايد نه بگم يا موافقت كنم؟
اگه موافقت كردم باردار نميشم؟ چيكار بايد كرد بايد به فكر رسم و رسوم باشم يا لذت جنسي شوهرم؟
با تشكر

————————————————-

سلام بر شما
نزديك شدن به روابط جسماني در روابط پيش از ازدواج ممكن است مضرات جبران ناپذيري داشته باشد به خصوص از آن جهت كه ممكن است اين روابط در احساسات شما تاثير گذاشته و انتخابي ناخواسته را براي شما رقم بزند،‌ بنابراين تصور ميكنم بهتر باشد تا زماني كه تصميم شما براي ازدواج قطعي و حتي فرا قطعي نشده است از روابط جسماني و سكس دوري نماييد!
اما پس از آنكه تصميم شما براي ازدواج قطعي شد،‌ بهتر است مرحله به مرحله روابط جسماني خود را افزايش دهيد،‌ مهم نيست رسم خانوادگي شما در مورد روابط خصوصيتان چيست،‌ رسم و رسوم، ‌خوب يا بد محدود به روابط اجتماعي اند و دليلي ندارد كه براي روابط خصوصي بين يك زن و شوهر نيز رسم و رسوم تعيين كرد.
البته در صحبت با مادر محترمتان طوري وانمود كنيد كه ايشان تصور نمايند كه همه امور را طبق رسوم انجام خواهيد داد تا نگران احوالات شما نگردند.

در ضمن پيش از همبستري فراگرفتن روش هاي مختلف پيشگيري از بارداري را فراموش مكنيد،‌ عموما براي جلوگيري از بارداري از كاندوم استفاده مي شود،‌ در صورت استفاده از اين روش، كاندوم را از ابتداي سكس بر روي آلت همسرتان بكشيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر