۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

پسرها برای انتخاب همسر به چه معیارهایی توجه می کنند؟


این سوال از سه پسر پرسیده شد!

شهرام، محسن و سعید به صورت زیر پاسخ دادند:

شهرام: من برای ازدواج در جستجوی دختری هستم که:

1. خوشکل باشد!
2. خوشکل هم باشد!
3. خوشکل تر از بقیه هم باشد!
4. قدش بلند باشد!
5. وزنش بین 70 تا 80 باشد!
6. زیبا هم باشد!
7. خوش استیل باشد!
8. خوش تراش هم باشد!
9. خوش تیپ هم باشد!
10. سانسور…
11. سانسور…
12. با کلاس باشد!
13. پولدار باشد!
14. خوش رقص باشد!
15. خوشکل هم باشد!
16. با سایر مردها زیاد گرم نگیرد!
17. خوشکل هم باشد!

——————————————————————————————

محسن: من برای ازدواج در جستجوی دختری هستم که:

1. خوشکل باشد!
2. چادری باشد!
3. چادرش را خوب دور خودش بگیرد!
4. خوشکل هم باشد!
5. مقنعه اش بلند باشد!
6. نماز خوان باشد!
7. پسران همسایه اش را نشناسد!
8. حداقل 10 جزء قرآن را حفظ کرده باشد!
9. آشپزی اش خوب باشد!
10. مطیع و گوش به فرمان شوهرش باشد!
11. خانه دار باشد!
12. خیاطی بلد باشد!
13. قلاب بافی بلد باشد!
14. ریش داشته باشد، نه ببخشید برادرش ریشو باشد!
15. چادری هم باشد!
16. زیر چادرش هم مانتوی بلند بپوشد!
17. با دخترهایی که برادر دارند سابقه ی دوستی نداشته باشد!

——————————————————————————————

سعید: من برای ازدواج در جستجوی دختری هستم که:

1. حرفهایش را بفهم!
2. حرفهایم را بفهمد و درک متقابلی باشد میان ما!
3. ارزش هایمان نزدیک به هم باشد!
4. ضدارزش هایشمان نزدیک به هم باشد!
5. دیدگاهمان در مورد زندگی نزدیک به هم باشد!
6. دیدگاهمان پیرامون اجتماع، فرهنگ و سیاست مشابه باشد!
7. آرزوهایمان نزدیک به هم باشد!
8. با من مهربان باشد!
9. با همه خوشرفتار باشد!
10. صبور باشد!
11. منصف باشد!
12. واقع بین باشد!
13. حسود نباشد!
14. با حیا و صاحب عفت باشد!
15. دوست داشته باشد مرا!
16. دوست داشته باشم او را!
17. عاشق زندگی کردن باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر